Pages

Friday 13 July 2012

၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္၁၃၀ဝစီစီကို ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းအေရာက္ သိန္း ၈၀ေလာက္နဲ႔ ရႏိုင္တယ္

၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္၁၃၀ဝစီစီကို ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းအေရာက္ သိန္း ၈၀ေလာက္နဲ႔ ရႏိုင္တယ္


၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္ ၁၃၀ဝ စီစီကို ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း အေရာက္ သိန္း ၈၀ ေလာက္နဲ႔ ရႏိုင္တယ္ယခုအခါ ကားမူဝါဒ သစ္မ်ား ခ်မွတ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ လုပ္ငန္းရွင္ မ်ားႏွင့္ ျပည္သူ အမ်ားစုသည္ ေမာ္ေတာ္ ကားမ်ားကို စိတ္ဝင္ စားလာကာ လက္ရွိ မူဝါဒႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ကား အရစ္က် ေရာင္းခ်မႈ အေျခအေနမ်ား၊ ဂ်ပန္ရွိ ကားေဈးကြက္ ျမင့္တက္မႈ အေျခအေနမ်ား ကုန္သြယ္ေရးမွေကာက္ခံေနေသာ အခြန္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဆာကူရာကားကုမၸဏီမွဥကၠ႒ ဦးေဌးေအာင္ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းခဲ့ သည္မ်ားကို Venus News Weekly ကစာဖတ္ ပရိသတ္မ်ား သိရွိႏိုင္ရန္ ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပ အပ္ပါသည္။

Venus း လက္ရွိခ်မွတ္ထားတဲ့ ကားမူဝါဒ အေပၚ အျမင္ သံုးသပ္ေပးပါ။ အေပၚ အျမင္သံုးသပ္ေပးပါ။
UHA း လက္ရွိမူဝါဒက သူတို႔သြားခ်င္ ေနတဲ့မူဝါဒျဖစ္တယ္။ တျခားႏိုင္ငံေတြ ကို ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ သူတို႔မူဝါဒက ွ့Show Room အသစ္ေတြBranded Show Room အသစ္ကို အမ်ားႀကီးေပၚ ထြန္းခ်င္တာေပါ့။ ဘယ္ႏိုင္ငံပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဒီမိုကေရစီျဖစ္လာၿပီးေတာ့ တိုင္းျပည္ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္လာၿပီဆိုတဲ့ပံုရိပ္ကို ျပခ်င္ တဲ့သေဘာပါ။ ဒါမ်ိဳးေတြ အျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္ခ်င္ၾကတယ္။ ဒီမို ကေရစီလမ္းေၾကာင္းကိုသြားမယ္ဆိုရင္ ဘယ္အစိုးရပဲ အုပ္ခ်ဳပ္အုပ္ခ်ဳပ္ ဒီလိုပံုရိပ္ မ်ိဳးျမန္ျမန္ျဖစ္ထြန္းေစခ်င္တာေခါင္းေဆာင္ တိုင္းရဲ႕ ဆႏၵပါ။
Venus း ဒီလိုမူဝါဒေတြ ျပဳလုပ္ဖုိ႔အတြက္ ဘာေတြ ျပင္ဆင္ထားသင့္သလဲ။
UHA း ဒီလိုျဖစ္ထြန္းဖို႔အတြက္ လိုအပ္ တဲ့အျပင္အဆင္ေတြ၊အေျပာင္းအလဲေတြ၊ အေျပာင္းအလဲဆိုတဲ့အေပၚမွာ ထိခိုက္ နစ္နာမႈ ပ်က္စီးဆံုး႐ံႈးမႈ အနည္းဆံုးျဖစ္ ေအာင္ မူဝါဒေတြ ခ်မွတ္ရမွာပါ။ ဒီေနရာ မွာ အခ်ိန္ကို အတိုးအေလ်ာ့လုပ္သင့္ရင္ လုပ္ရမယ္။ ဒီလိုျမန္ျမန္ေျပာင္းလဲမယ့္ အစား ဒီအျမန္ႏႈန္းကို နည္းနည္းေလး ေလွ်ာ့လိုက္ရင္ဘယ္ေလာက္အထိ ထိခိုက္ နစ္နာဆံုး႐ံႈးမႈေတြ သက္သာမလဲဆိုတာ စဥ္းစားရမယ္။ ဒါေတြက မူဝါဒတစ္ခု မထုတ္ခင္ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ရမယ့္ျပႆနာ ေတြပါပဲ။
Venus း ေနာကထ္ ပမ္ ဝူ ါဒ ထပၿ္ပီး ေျပာင္း လဲဦးမယ္ဆိုတဲ့ အေပၚမွာ ဘယ္လိုျမင္ သလဲ။
UHA: ေနာက္သံုးလမဟုတ္ဘူး။ ရက္ ပိုင္းအတြင္းလည္းေျပာင္းခ်င္ေျပာင္းမယ္။ တစ္ပတ္ႏွစ္ပတ္အတြင္းကို လႊတ္ေတာ္က သာ ဒီကိစၥေတြကို အေရးယူေဆာင္ရြက္ ၿပီးေတာ့ ဥပေဒကဲ့သို႔ေသာ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းမူဝါဒမ်ိဳး ခ်မွတ္ေပးလိုက္ရင္ လက္ရွိ က်င့္သံုးေနတဲ့ စည္းကမ္းမူဝါဒ ေတြ ပ်က္ျပယ္သြားမယ္ဆိုရင္ မူဝါဒက ထပ္ေျပာင္းဦးမွာပါ။
Venus း လူတိုင္းကားစီးႏုိင္တယ္ဆိုတဲ့ မူဝါဒက ေကာင္းသလား။ မူဝါဒက ေကာင္းသလား။ ံ
UHA း အစကတည္းက စက္တင္ဘာလ အမိန္႔စထြက္ထြက္ျခင္း ဦးက ၉၅ ေမာ္ ဒယ္ေတြကို ေပးသြင္းတာကို မႀကိဳက္လို႔ ဝန္ႀကီးငါးပါးဆီကို ဦးကိုယ္တိုင္စာပို႔ခဲ့ဖူး တယ္။ ၂၀ဝ၀ နဲ႔အထက္ေတြကိုပဲ သြင္း ခြင့္ေပးဖို႔။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဘယ္ အာဆီယံႏိုင္ငံမွာမွ ခြင့္မျပဳခဲ့ဖူးတဲ့မူျဖစ္ ပါတယ္။ ထိုင္းမွာဆိုရင္ ၁၀ ႏွစ္အတြင္း က ကားကိုပဲ သြင္းလို႔ရတယ္။ ၁၀ ႏွစ္ ထက္နိမ့္လို႔မရဘူး။ ဆယ္ႏွစ္အတြင္းက ကားေတြကို သြင္းလို႔ရတာက ႏိုင္ငံျခား မွာအလုပ္လုပ္ၿပီးေတာ့ ဝယ္စီးေနတဲ့ကား ကို ကိုယ့္ျပည္တြင္းကို ျပန္ယူလာလို႔ရ တယ္။ အဲဒါေတာင္ သက္တမ္း ၁၀ ႏွစ္ေက်ာ္သြားရင္ မရေတာ့ဘူး။ တျခား ွ့သတ ြ်သသာ ေတြဆိုရင္ ႀမေညိ ၿနတ ကိုပဲ သြင္းလို႔ရတယ္။ ွနခသညိ ံေညိ ကို သြင္းလို႔မရဘူး။ ဒါမ်ိဳးမူဝါဒေတြကိုခ်သင့္ ပါတယ္။
Venus း ျမနမ္ ာႏငို င္ ရံ ဲ႕ လမ္း ေၾကာန ဲ႔ ကား ေတြရဲ႕ ဘယ္ေမာင္းညာေမာင္းစနစ္ကို ဘယ္လိုျမင္ပါသလဲ။ ံ
UHA း ဦးက ေမာ္ေတာ္ကားေတြကို ဘယ္ေမာင္းသြင္းရမယ္၊ ညာေမာင္းသြင္း ရမယ္လို႔ တိုက္တြန္းေနတာမဟုတ္ပါဘူး။ ဦးကို အထင္လြဲေနက်တာက ဦးက ဘယ္ ေမာင္းေတြသြင္းခ်င္လို႔ အတင္းသြင္းခိုင္း တယ္လို႔ အထင္လြဲေနတာ။ ျမန္မာျပည္ က ယာဥ္ေမာင္းစနစ္နဲ႔လမ္းေၾကာစနစ္နဲ႔ မကိုက္ညီဘူး။ ယာဥ္ေမာင္းတာက ဘယ္ ေမာင္းျဖစ္ရမယ္။ ဒါေပမယ့္ညာေမာင္း ေတြ မ်ားေနတယ္။ လမ္းေၾကာစနစ္က လက္ယာကပ္ေမာင္းျဖစ္ေနေတာ့ ဆန္႔ က်င္ဘက္ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒီေတာ့ အႏၱ ရာယ္မ်ားတယ္၊ တိုင္းျပည္ရဲ႕အဂၤါနဲ႔မကိုက္ ညီဘူး၊ ဆိုလိုတာက အိမ္နီးခ်င္းလာအိုလို တိုင္းျပည္မ်ိဳးေသးေသးေလးေတာင္ ဘယ္ ေမာင္းကို တစိုတ္မတ္မတ္သြင္းလာၾက တာ၊ ၉၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္က ဘယ္ ေမာင္းေတြျဖစ္တယ္။ လက္ယာကပ္ ေမာင္းတိုင္းျပည္ေလ၊ ဒါေၾကာင့္ စနစ္နဲ႔ ဥပေဒကို တစိုက္မတ္မတ္ က်င့္သံုးလာ တယ္။ လံုးဝဘယ္ေမာင္းမဟုတ္ရင္ တိုင္း ျပည္ထဲအဝင္မခံဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ တိုင္း ျပည္မွာ လူေတြကအတၲႀကီးတယ္ လူေတြ ရဲ႕အတၲကို အစိုးရက လိုက္ေလ်ာ ခဲ့တယ္။ လိုက္ေလ်ာလို႔မရပါဘူး။ လိုက္ေလ်ာရင္ တိုင္းျပည္တစ္ခုလံုးရဲ႕အမွားႀကီးကို ဆုပ္ ကိုင္ထားရမယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ တစ္ ခုခုျပင္ရမယ္။ ဘယ္ေမာင္းႀကီးပဲ သြင္းပါ လို႔ေျပာတာ မဟုတ္ဘူး။ မူဝါဒတစ္ခုခုကို ဆုပ္ကိုင္ၿပီးေတာ့ တစ္စိုက္မတ္မတ္ က်င့္ သံုးရမယ္လို႔ေျပာတာပါ။ လမ္းေၾကာ စနစ္ကိုျပင္မလား၊ ယာဥ္ေမာင္းစနစ္ကို ျပင္မလား၊ အမ်ားက ဆံုးျဖတ္ရမယ့္ ကိစၥ ပါ၊ ဦးက ဒါကမွားေနတယ္လို႔ ေထာက္ ျပတဲ့သေဘာပါ။ အခုဆိုရင္ ဘာလုပ္မွာ လဲ ဒီလိုပဲဆက္သြားေတာ့မွာလား။ စနစ္ တစ္ခုကို တိတိက်က် ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္း မွာလား၊ ဒီလိုပဲ အံမဝင္ခြင္မက်ျဖစ္ေန တာႀကီးကို တစ္သက္လံုး ဆုပ္ကိုင္ထား မွာလား။ ဦးက ေထာက္ျပတာက ႏိုင္ငံ တကာမွာ ရွက္စရာေကာင္းတဲ့ ကိစၥျဖစ္ ေနတယ္။ သူမ်ားႏိုင္ငံရဲ႕ ျပည္သူက စနစ္ ကိုလည္းေလးစားတယ္၊ ဥပေဒကိုလည္း လိုက္နာတယ္။ ျမန္မာျပည္ မွာကစနစ္ကို လည္းမေလးစားဘူး။ ဥပေဒကို လည္း မလိုက္နာဘူး။ ဒါေတြက ျပင္ရမယ္ အခု ျပင္မလား၊ ေနာင္မွဘာမွ လုပ္မရတဲ့ အခ်ိန္မွျပင္မလား။ အခုခ်ိန္ ျပင္မယ္ဆို ရင္ ဥပမာ ဗ၊ ဘ ကစၿပီး ကား အသစ္ သြင္းတဲ့ သူေတြကို ဘယ္ေမာင္းေတြပဲ သြင္းခိုင္းရမယ္။ မူတစ္ခုအေနနဲ႔ေပါ့။
Venus း ဘတ္(စ)ကားေတြကို ၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္ ဘယ္ေမာင္းေတြ သြင္းခိုင္းတာ ကိုေရာ ဘယ္လိုသံုးသပ္မလဲ။
UHA း ေမာ္ဒယ္ ၂၀ဝ၇ ဘယ္ေမာင္း ဘတ္(စ)ကားက ဘယ္ႏိုင္ငံမွမေရာင္း ဘူး။ ၂၀ဝ၇ ဆိုတာ အသစ္ႀကီးရွိေသး တယ္။ အေဟာင္းမဟုတ္ေသးဘူး။ ဒါ စီးပြားေရးလုပ္တဲ့ကားေလ။ ဒီကားမ်ိဳးက ဒီမွာစီးပြားအျဖစ္ လုပ္စားလို႔မရဘူး။ ဦးက အစည္းအေဝးမွာ ၂၀ဝ၂ ခုႏွစ္ခ်ေပး ပါလို႔ ေျပာၿပီးၿပီ။ ဒါလည္းအခုထိ မျပင္ ေသးဘူး။ ၂၀ဝ၂ ခုႏွစ္ ဘယ္ေမာင္းဆိုရင္ ဝယ္လို႔လြယ္ေသးတယ္။ ဟို တစ္တန္ႏွင့္ အထက္Truck ကားေတြကေတာ့ ဘယ္ ညာႀကိဳက္တာသြင္းလို႔ ေျပာတယ္။ အဲဒီ ကားေတြက်ေတာ့ သြင္းခိုင္းၿပီးေတာ့၊ ဒီ ဘတ္(စ္)ကားက်မွ ဘာလို႔ ဘယ္ေမာင္း ၂၀ဝ၇ သြင္းခိုင္းတာလဲ။ ဝယ္လို႔မရဘူး လို႔ေျပာတာလဲ ျပင္မေပးဘူး၊ ဒါကစီးပြား ေရးနဲ႔ ႏိုင္ငံအတြက္ေျပာတာ ျဖစ္တယ္။ ဦးတစ္ေယာက္တည္းအတြက္ မဟုတ္ပါ ဘူး။ ဦးဆိုလိုခ်င္တာက ဥပေဒကို ဟိုလို လိုဒီလိုလို ႏွစ္ခြမလုပ္နဲ႔။ အခုအခ်ိန္ထိ မွားၿပီးရင္း မွားေနတုန္းပဲ။ ဆင့္ကဲဆင့္ကဲ လမ္းေဘးေရာက္ေအာင္ မွားေနတယ္။
Venus း လိုင္းကားေတြမွာ ခရီးသည္ ျပည့္က်ပ္တာကို ဘယ္လိုနည္းနဲ႔ ေလွ်ာ့ ခ်သင့္သလဲ။
UHA း လိုင္းကားေတြမွာခရီးသည္ ျပည့္ က်ပ္တာကို ဦးေျပာသလို ဘတ္(စ)ကား တင္သြင္းခြင့္ေပးထားတဲ့ မူဝါဒကို ၂၀ဝ၇ အစား၂၀ဝ၂အျဖစ္ေလွ်ာ့ခ်ေပးသင့္တယ္။ အခုက်ေတာ့ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ဘတ္(စ) ကားေတြနည္းေနၿပီ။ ခရီးသည္ေတြ ၾကပ္ ေနၿပီ။ ဒါကို ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ။
Venus း အခုသြားေနတဲ့ တိုင္းျပည္ရဲ႕ စီးပြားေရးကို ဘယ္လိုျမင္သလဲ။ ံ
UHA း အစိုးရေျပာင္းလာရင္ ထြက္ ေပါက္ရွာမယ္။ ထြက္ေပါက္က ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကားေတြ မ်ားမ်ားသြင္း ခြင့္ေပးမယ္။ အိမ္ယာၿမိဳ႕သစ္ေတြ တည္ ေဆာက္မယ္၊ ဒါက ျမန္မာသီအိုရီေပါ့၊ ၁၉၆၂ ခုႏွစ္တုန္းကလည္း ဒီလိုပဲ။ ၁၉၈၈ ၿပီးေတာ့လည္း ဒီလိုပဲ။ အခု ၂၀၁၀-၁၁ သြားမယ္ ဒီအတိုင္းပဲ။ သြားၿပီးရင္ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္မလွည့္ဖို႔ အေရးႀကီး တယ္။ စီးပြားေရးကိုေျပာတာပါ။ ေနာက္ ေၾကာင္းျပန္လွည့္သြားရင္ အရင္လိုပဲ ဒုကၡေရာက္ဦးမွာပဲ။အခုဆိုရင္ တာဆူေန ၿပီ။ ေျမေဈးေတြက်ေအာင္လုပ္မယ္။ ၿမိဳ႕ သစ္ေတြတည္မယ္။ စီးပြားေရးအေနနဲ႔ လံုးဝေနာက္ျပန္မလွည့္ဖို႔အေရးႀကီးတယ္။ ဒါက ေသခ်ာလုပ္ဖို႔လိုတယ္။ အစိုးရတင္ ေျပာင္းလို႔မရဘူး။ စီးပြားေရးသမားေတြရဲ႕ စိတ္ဓာတ္ေတြကိုပါ ေျပာင္းလဲဖို႔လိုတယ္၊ ဒီအခ်ိန္မွာကိုယ့္အက်ိဳးထက္အမ်ားအက်ိဳး ကိုၾကည့္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။
Venus း စီး ပြာ းေရး လုပ္ငန္းရွင္ေတြရဲ႕စိတ္ ဓာတ္ေတြကို ဘယ္လိုေျပာင္းလဲသင့္သလဲ။
UHA: ဒီေနရာမွာက တစ္ဖက္တစ္လမ္း ကေန ကိုယ္ႏိုင္သေလာက္ ျပည္သူ႔ အတြက္ တာဝန္ထမ္းဖို႔လိုတယ္။ ဦးက ဦးနဲ႔ ဆိုင္တဲ့ အလုပ္ကိုလုပ္တယ္။ တကၠစီ ဒါ႐ိုက္ဘာေတြကို ဘဝေျပာင္းေပးဖို႔ စဥ္း စားတဲ့အလုပ္ေပါ့။ဒီလိုအလုပ္မ်ိဳးကိုသက္ ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းရွင္ေတြက လုပ္ေပးသင့္ တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူမွလုပ္ဖို႔ မစဥ္း စားၾကေသးဘူးထင္တယ္။ စဥ္းစားတဲ့သူ ရွိခ်င္ရွိမယ္ တစ္ေယာက္တည္း လုပ္လို႔ မရဘူးဆိုၿပီး လက္ပိုက္ၾကည့္ေနၾကတာ ျဖစ္မယ္။ ဒါေတြကို လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ညီ ၫြတ္ဖို႔ အစိုးရကေသာ္လည္းေကာင္း၊ လႊတ္ေတာ္ကေသာ္လည္းေကာင္း၊စည္း႐ံုး ၿပီးေတာ့ ေပါင္းစပ္ေပးဖို႔လိုပါတယ္။
Venus း အခု တကၠစီေတြ ေရာင္းမယ့္ အစီအစဥ္က အစီးေရဘယ္ေလာက္ရွိမလဲ။
UHA း တကၠစီေတြကို အခုလိုေရာင္းေပး ဖို႔အတြက္ အစီး ၂၀ဝ၊ ၃၀ဝေလာက္ မွန္း ထားတယ္။ ဘဏ္ေတြရဲ႕အကူအညီ မယူဘူးဆိုၿပီးေတာ့ဦးတစ္ေယာက္တည္း ပဲ လုပ္ထားတာျဖစ္တယ္။
Venus းအခု တကၠစီေတြကို ဝယ္ဖို႔ေလွ်ာက္ လႊာလာတင္တဲ့ဦးေရ ဘယ္ေလာက္ရွိမလဲ။ ံ
UHA း အခုေလွ်ာက္လႊာ လာတင္တာက ရက္ပိုင္းပဲရွိေသးတယ္။ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ ေနတဲ့အခါက်ေတာ့ေငြအေမာက္ကအရမ္း မ်ားေနတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဘဏ္ေတြကို အကူအညီေတာင္းရမယ္။ ဂ်ပန္က လုပ္ ငန္းရွင္ေတြကိုလည္း အကူအညီေတာင္း ရမယ္။ ဘဏ္ေတြကပံ့ပိုးမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ျမန္ျမန္အေကာင္အထည္ေပၚတာေပါ့။ ဘဏ္လည္း မွန္ကန္တဲ့အတိုးရမယ္။ ဒါ႐ိုက္ဘာကလည္းယာဥ္ပိုင္ရွင္ျဖစ္မယ္။ ဦးဆႏၵလည္း အေကာင္အထည္ေပၚမယ္။ ဒါကို လုပ္ခ်င္ေနတာ ၾကာပါၿပီ။ အမ်ား ျပည္သူအတြက္ တစ္ေနရာက ေထာက္ပံ့ တဲ့သေဘာပါ။
Venus း အိမ္စီးကားေတြကို အရစ္က် ေရာင္းဖို႔ အစီအစဥ္ရွိသလား။ ံ
UHA း အဲဒါက ဘဏ္ေတြအေပၚမွာမူ တည္တယ္။ ဘဏ္ေတြဘက္က ဘယ္ ေလာက္အထိ လုပ္ေပးမလဲဆိုတာေပါ့။ လုပ္ေပးတဲ့အခါမွာလည္း အတိုးႏႈန္းသား ေတြက ျမင့္ေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ကားစီးတဲ့ သူေတြမွာ ဝန္ထုပ္ဝန္ပိုးျဖစ္တာေပါ့။ အဲ ဒီအခါက်ေတာ့ဝင္ေငြေကာင္းတဲ့လူေလာက္ ပဲ စီးႏိုင္တာေပါ့။ လူစီးကားေတြကို ၉၃- ၉၄ ခုႏွစ္က ဘဏ္ေတြ လုပ္ရေကာင္းမွန္း မသိတဲ့ အခ်ိန္ကတည္းက စၿပီးလုပ္ခဲ့ပါ တယ္။ အဲဒီတုန္း ကတည္းက ဘဏ္နဲ႔ မလုပ္ဘဲနဲ႔ကိုယ္တိုင္သံုးႏွစ္အရစ္က်ေရာင္း ေပးဖူးတယ္။ လုပ္ခ်င္တာေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါ။ အလုပ္ဆိုတာလူညီရမယ္။ အစုရွယ္ယာေခၚၿပီး အေျခခံလူတန္းစား ေတြကို ပံ့ပိုးတဲ့အလုပ္မ်ိဳးမ်ားမ်ားလုပ္ရ မယ္၊ အေျခခံလူတန္းစားေတြ ေခ်ာင္ လည္မွ တိုင္းျပည္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မယ္၊ အေျခခံလူတန္းစားေတြ မေခ်ာင္လည္ရင္ တိုင္းျပည္မတိုးတက္ဘူး။ ဒါဟာ ႏိုင္ငံ တိုင္းရဲ႕ သီအိုရီပဲ။
Venus း ဆာကူရာ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ ၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္ ၁၃၀ဝ စီစီကို အနိမ့္ဆံုးေဈး ဘယ္ေလာက္နဲ႔ ဘယ္ကားမ်ိဳးရႏိုင္မလဲ။ ံ
UHA း အနိမ့္ဆံုးကေတာ့ ရန္ကုန္ဆိပ္ ကမ္းအေရာက္ သိန္း ၈၀ေလာက္နဲ႔လည္း ရႏိုင္တယ္။ ရန္ကုန္ေရာက္ရင္ နည္းနည္း ပါးပါးျပင္ရမယ္။ ေမာင္းၿပီးသား ကီလို မ်ားမယ္။ေဆးမႈတ္ရမယ္။ လူတိုင္းႀကိဳက္ တဲ့ ေမာ္ဒယ္မ်ိဳးျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္မယ္။
Venus း ကုန္သြယ္ေရး ကေကာက္ခံတဲ့ အခြန္ေပၚမွာေရာ ဘယ္လိုျမင္သလဲ။
UHA း ကုန္သြယ္ေရးက ေဈးႏႈန္းေတြ သတ္မွတ္ထားတာ မမွန္ပါဘူးလို႔ေျပာ ခ်င္တယ္။ ကုန္သြယ္ေရးမွာ ပါမစ္နဲ႔သတ္ မွတ္တဲ့အေပၚမွာ ကန္႔သတ္ဖို႔ အေၾကာင္း မရွိဘူး။ ကန္႔သတ္ဖို႔လည္း မလိုဘူး၊ သူ ဝယ္ခဲ့တဲ့ေဈးနဲ႔ ဘယ္လိုေလွ်ာက္ေလွ်ာက္ ေပါ့။ကန္႔သတ္လို႔ရတာက ပါမစ္နဲ႔မဆိုင္ ဘူး။ ပါမစ္က ေဈးႏႈန္းကန္႔သတ္ဖို႔ျဖစ္ တယ္။ သူ တကယ္ကန္႔သတ္ရမွာက ေမာ္ဒယ္ကို သတ္မွတ္ရမယ္။ အခုဟာက ၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္နဲ႔ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္ ဘယ္ ကားကိုပဲ သြင္းသြင္းတစ္ေဈးတည္း ျဖစ္ ေနတယ္။ အဲဒီလို မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္လိုမွ တစ္ေဈးတည္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ အဲဒါက မွားေနတယ္။ ကေလးေတြေတာင္ သိတဲ့ ကိစၥမ်ိဳးကို သူတို႔မသိဘူးဆိုတာ ရွက္ စရာ ေကာင္းပါတယ္။
Venus း ဂ်ပန္မွာ ကားေစ်းကြက္ျမင့္တက္ ေနတယ္ဆိုတာကို ဘယ္လိုကိုင္တြယ္သင့္ သလဲ။ ံ
UHA း ဂ်ပန္မွာ ကားေဈးတတ္တာက ၂၀ဝ၇ ေမာ္ဒယ္ႏွင့္ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္အတူတူ အခြန္ေဆာင္ရေတာ့ ၂၀၁၁ ပဲသြင္းမွာေပါ့။ ကာစတန္ဂ်ဴတီ အခြန္က အတူတူဆိုမွ ေတာ့ ျမင့္တဲ့ကားပဲစီးမွာေပါ့။ အဲဒီေတာ့ ဂ်ပန္မွာရွိတဲ့ ၂၀၁၀/၁၁ ကားေတြက ေဈး ႀကီးၿပီေပါ့။ ဒါကိုပဲ ဝိုင္းဝယ္ၾကတာေလ။ ဒီကိစၥက လူေတြမွာအျပစ္ မရွိဘူး။ မူမွာ အျပစ္ရွိတာ၊ မူမွားေနလို႔လူေတြက လိုက္ လုပ္တာျဖစ္တယ္။
Venus း အခုျဖစ္ေနတဲ့ ဇုန္ထုတ္ကား ေဈးကြက္ကို ဘယ္လိုျမင္သလဲ။ ံ
UHA းဇုန္ထုတ္ကားေဈးကြက္က မွန္မွန္ ကန္ကန္ မဟုတ္တဲ့အတြက္ အရင္တုန္း ကတည္းက မရွိသင့္တဲ့ ကိစၥတစ္ရပ္ပါ။
Venus း ဆာကူရာကုမၸဏီအေနနဲ႔ ဇုန္ ထုတ္ကားေတြ ထုတ္သြားဖို႔အစီအစဥ္ရွိ သလား။
UHA း ဦးသြားေနတာ အဲဒါကို သြားေန တာျဖစ္တယ္။ လုပ္မယ္၊ မွန္မွန္လုပ္မယ္၊ ဂ်ပန္ကားေတြကို ထုတ္မယ္၊ ဂ်ပန္တံဆိပ္ ထဲက နာမည္ႀကီးတစ္ခုခုကို ရေအာင္ သြားမယ္။ ထုတ္ျဖစ္ေအာင္ထုတ္မယ္။ ထုတ္မယ့္ထုတ္ကေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ လည္း ေရရွည္လုပ္စားလို႔ရေအာင္ ျပည္ပ ကိုလည္းေရာင္းခ်လို႔ရေအာင္ ႏိုင္ငံတကာ ေဈးကြက္ကိုဝင္ဆံ့ႏိုင္ေအာင္ ဂ်ပန္နာမည္ ႀကီး တံဆိပ္တစ္ခုခုနဲ႔ကားထုတ္ဖို႔ ႀကိဳး စားေနတယ္။

No comments: